Header Ads

Як дізнатися про свій стан здоров'я за хвилину

Якщо ви скаржитеся на самопочуття і не бажаєте втрачати даремно час, ми розповімо як дізнатися свій стан здоров'я всього за хвилину.


Багато піклуються про своє здоров'я вибираючи правильне харчування, але мало хто відвідує лікарів тоді, коли це необхідно. Дослідники розповіли про один спосіб, який допоможе перевірити стан здоров'я всього за одну хвилину, передає Ukr.Media.

Перевага способу полягає в його простоті, адже для цього необхідно використовувати лише ложку. Для того, щоб визначити стан здоров'я, необхідно провести ложкою по поверхні язика, рясно змочивши її слиною. Потім, необхідно покласти ложку в прозорий пакет і помістити під яскраві промені світла.



Через одну хвилину можна перевірити ложку і дізнатися результат. Дослідники стверджують, що якщо у ложки немає неприємного запаху і розводів, значить проблем зі здоров'ям немає. Якщо запах є — тут може бути два варіанти. Гнильний запах свідчить про проблеми з шлунком або легкими, солодкий запах свідчить про цукровому діабеті.

Запах аміаку розповість про можливі проблеми з нирками. Розводи на ложці також можуть розповісти багато про що. Якщо вони білі або жовті з товстим нальотом, то проблема, швидше за все, в порушенні роботи щитовидної залози.

Наліт фіолетового кольору свідчить про порушення роботи кровообігу, підвищеному рівні холестерину, а також органів дихання. Даний метод дозволяє лише переконатися в наявності або відсутності проблем, після визначення результату фахівці рекомендують звернутися до лікаря.