Header Ads

Відмінний і швидкий спосіб виростити розсаду огірків без насіння


Живці тепличних огірків для висадки розсади у відкритому грунті

Як і більшість людей в цьому світі я страшенно лінива і витрачати на процес вирощування розсади з насіння у мене не вистачає терпіння. Але я знайшла відмінний і швидкий спосіб виростити розсаду огірків без посадки насіння.

Як? Зараз розповім.

В середині квітня цього року я пішла на ринок і купила десяток кущиків розсади огірків сорту Герман для своєї теплиці. Ці огірочки ми вже щосили їмо в салатах і просто так.

Але, якщо ви знаєте, в теплиці і огірки, і помідори потрібно пасинкувати, щоб не отримати непрохідні хащі, в яких швидко може розвинутися борошниста роса. Так ось пасинки я не викидаю, а ставлю їх в баночку з водою. Через тиждень вони вкорінюються і цю розсаду я висаджую у відкритому грунті.

У такий розсади вже є забіг і ці рослини швидше вступають в плодоношення, ніж вирощені з насіння.