Що буде з Facebook: Цукерберг виробив нову стратегію
Марк Цукерберг має намір перетворити світ і вирішити частину важливих проблем за рахунок розвитку соціальної інфраструктури для формування загальносвітової спільноти на базі створеної ним соціальній мережі Facebook.
«Наша робота в Facebook — допомогти людям чинити максимальний позитивний вплив, при цьому мінімізуючи сфери, де технології та соціальні медіа можуть посилити роз'єднаність і ізоляцію», — вважає Цукерберг.
Його маніфест став несподіванкою для користувачів соцмережі і галузевих експертів. Останні місяці Facebook часто критикували як майданчик, який використовується для поширення неправдивих новин.
На думку аналітиків, Цукерберг змінює стратегію Facebook і позицію компанії. Раніше вона була пасивним інструментом, що поєднує людей, тепер же її роль може зрости.
«Зараз по всьому світу є люди, які залишилися за бортом глобалізації, і рухи, які виступають за відхід від глобальних зв'язків», — констатував засновник Facebook. У цьому зв'язку Цукерберг хоче перейти від формату соцмережі для друзів і сім'ї до розвитку глобальної соціальної інфраструктури.
«У такі часи, як зараз, найважливіше, що ми в Facebook можемо зробити — це створити соціальну інфраструктуру, щоб дати людям можливість вибудувати глобальне співтовариство, яке працює для всіх нас», — підкреслив Цукерберг.
Його звернення було вибудовано навколо п'яти головних тем: готовність прийти на допомогу в рамках співтовариства, безпеку, поінформованість, громадянська активність і можливості участі і розвитку для всіх.
Зокрема, говорячи про поширення інформації, Цукерберг висловив стурбованість з приводу «бульбашок фільтрів» (персоналізація пошуку і відображення інформації, при якій користувач бачить тільки те, що йому подобається і відповідає його поглядам) і поширення фейкових новин.
На думку творця Facebook, проблемою є і те, що сенсаційні і прості повідомлення поширюються швидше за інших.
Крім того, Цукерберг зазначив, що Facebook розробив штучний інтелект, який повинен розпізнавати заборонений контент. Ця технологія почне частково застосовуватися вже в 2017 році.
Для довідки: станом на кінець січня місячна аудиторія Facebook досягла 1,86 млрд людей по всьому світу (приріст на 17% за рік). На грудень кількість користувачів, щодня заходять в Facebook з мобільних пристроїв, становила 1,15 млрд.