Header Ads

Дорогі хр*нові чоловіки, це спеціально для вас від мене такого ж

Найважчий урок, який я виніс — це те, що у тебе можуть бути найкращі наміри. Я знаю, про що ви думаєте.


Дорогі хр*нові чоловіки, Так, ви, передає Ukr.Media. Я знаю, про що ви думаєте. Приблизно щось таке або варіації на тему:

1.Я не хр*новий чоловік! Я працюю більше 50 годин на тиждень, щоб платити за квартиру, машину, щоб одягати її і дітей, щоб їздити у відпустку. Я люблю свою дружину і сім'ю!

2.Я не хр*новий чоловік! Я зроблю ВСЕ заради своєї дружини.

3.Я не хр*новий чоловік! Я все лагоджу в будинку, стрижу газон, вигулюю собаку, виношу сміття, допомагаю міняти підгузники і відвожу дітей в школу.

4.Я не хр*новий чоловік! Я завжди стежу, щоб вона досягала оргазму, коли ми займаємося сексом раз на тиждень.

5.Я не хр*новий чоловік! Я багато не п'ю, не вживаю наркотики, тренуюся, не піднімаю руку на неї, не обзиваю і не зраджую!

Послухай. Я розумію. Ти правда не віриш, що ти — хр*новий чоловік. І я схвалюю все те хороше, що ти робиш, ціную всі твої жертви заради дружини і сім'ї. Але знаєш що? Помовч. Ти — дурень і хр*новий чоловік. Я не знаю все, що потрібно знати про шлюб. Може я навіть мало що знаю. Але я знаю одну важливу річ: я — дурень. І я — хр*новий чоловік.

У минулу Пасху моя дружина зняла обручку після 9 років шлюбу і сказала, що йде. Було боляче. У мене перехопило подих. Я злякався. Але я не був шокований. Тому що ми (чоловіки) маємо набагато більше контролю, ніж думаємо. І всі ми — чоловіки і жінки — повинні брати на себе більше відповідальності. І саме це я збираюся зробити.

Взяти більше відповідальності. Питання на порядку денному: Якщо б я був таким чоловіком, яким повинен був бути в перші та наступні роки нашого шлюбу, дійшли ми до точки, коли моя дружина почала шукати щастя в іншому місці? Вона безумовно не хотіла такого кінця. Вона не підписувалась на це. Але ось, у чому я повинен взяти на себе відповідальність — хоча б частково, — за ту ситуацію, в якій я опинився. Я НЕ був ідеальним чоловіком. Я навіть не впевнений, що був гарним чоловіком.

Я любив її. Я був добрий до неї. Я хотів зробити її щасливою і отримати її схвалення. Я хотів піклуватися про неї і забезпечувати її. Я щодня ходив на роботу заради неї. Вона давала мені мету. Я хотів бути з нею вічно. Але я був дурнем. Егоїстичним. І хоча я чесно вірю, що за останні два роки у шлюбі я спокутував свою вину, коли я змінювався, а вона віддалялася, попередні 7 років я був хр*новим чоловіком.

Момент істини Тоді я цього не розумів, але 4 роки тому в моєму житті був визначальний момент. Це був фінальний Мастерс-турнір з гольфу — найважливіша подія для американських фанатів гольфу. Це теж було навесні, в районі Великодня, в один з тих днів, коли погодка просто шепоче. Моя колишня дружина дуже любить природу. Вона виросла в селі, тому при будь-якій можливості намагалася вибиратися з дому. І так вийшло, що вона захотіла цього як раз в день турніру.

Нашому синові не було ще й року. І моя дружина хотіла, щоб ми всі разом, сім'єю, насолодилися чудовою погодою на природі. Сходити на вилазку. У зоопарк. Прогулятися в парку. Звучить здорово, правда? Але саме в ту неділю мені це здавалося безглуздим. Тим більше, що я хотів подивитися свій турнір з гольфу, який буває раз в році. Я нікуди не пішов. Вона пішла разом з сином. Якого біса?

Я згадав про цей момент тільки в цьому році, коли знову почув про турнір. Я вже не пам'ятаю, хто тоді виграв. Але я пам'ятаю, що профукав ідеальний вихідний з дружиною і сином. Думаєш, це прийнятно? Ти — дурень. І хр*новий чоловік. Такий же як я. Я зробив найбільший сімейний злочин. Я залишив свою дружину одну в нашому шлюбі. Всі ми робимо багато чого подібного. Також як в п'ятничні вечори, коли вона залишається вдома з дитиною, займаючись домашніми справами, дивлячись «Відчайдушних домогосподарок» одна на дивані, поки ти тусишь з друзями.

Також як коли вона кличе тебе в ліжко, коли звільнилася раніше, але ти не можеш пропустити другий тайм довгоочікуваного матчу. Також як коли вона просить тебе піти з нею на свято родичів, але ти відмовляєшся, щоб посидіти вдома, подивитися фільм або пограти у відеоігри. Також як коли ви йдете на вечірку, і ти п'єш і смієшся з друзями, і за весь вечір жодного разу не взяв її за руку, не обняв і не нашептав на вухо, як чудово вона виглядає.

Також як коли ти йдеш з пологового будинку, щоб відіспатися після безсонної ночі народження вашого сина, хоча дружина просить тебе залишитися. Також як коли ти не визнаєш мільйон речей, які їй доводиться робити кожен день — по дому, своєї роботи, з дитиною, кухнею. Найважчий урок, який я виніс — це те, що у тебе можуть бути найкращі наміри. Ти можеш бути добрим. Чарівним. Готовим йти на жертви.

І все одно все може зруйнуватися. Благими намірами вистелена дорога в пекло. Тільки тепер я розумію значення цієї фрази. Адже я міг подивитися той турнір з гольфу в запису. І ви теж можете. Просто ми — хр*нові чоловіки. Але, мужики, ми не повинні бути такими.